آخرین بروز رسانی: 1ام خرداد, 1403

 همدردی با مردم ایران از زبان دانشمند لبنانی

در مراسم سوگواری شعر «خادم الرضا(ع)»، علامه شیخ جعفر المهاجر، دانشمند و محقق برجسته لبنانی، ضمن ابراز همدردی با مردم ایران، به تمجید از شخصیت‌ رئیس جمهور ایران  پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، علامه شیخ جعفر المهاجر، در مراسم سوگواری شعر «خادم الرضا(ع)» که به مناسبت یادبود فاجعه اخیر برگزار شد، سخنانی را ایراد کرد.
او ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم، اظهار داشت که از وقوع این فاجعه بسیار متأثر شده است.
علامه المهاجر، ایران را معدن انسان‌های بزرگ و آزاده خواند و افزود که شخصیت‌هایی چون آقای رئیسی، که از این معدن بیرون آمده‌اند، نشان‌دهنده‌ی قدرت و عظمت این کشور هستند.
دانشمند و محقق برجسته لبنانی، همچنین افتخار خود را از شرکت در این برنامه اعلام داشت و تأکید کرد که ملت لبنان در غم مردم ایران شریک هستند.
علامه المهاجر با اشاره به شخصیت‌های برجسته ایرانی، بیان کرد که حضور چنین افرادی در رأس امور، قطعاً به موفقیت و سربلندی ایران منجر خواهد شد.
این سخنان که در جمع شرکت‌کنندگان مراسم سوگواری شعر «خادم الرضا(ع)» بیان شد، نشان از عمق ارتباط فرهنگی و عاطفی میان دو ملت دارد و تأکیدی است بر اینکه ایران و لبنان در شادی‌ها و غم‌های یکدیگر شریک هستند.
این اظهارات، مایه‌ی عزت و شرافت برای شرکت‌کنندگان و همچنین ملت لبنان بوده و بیانگر همبستگی و وحدت میان دو کشور است.
انتهای پیام/ح.م/

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه