آخرین بروز رسانی: 11ام اردیبهشت, 1403

هدفم نشان دادن رحمت امام رضا(ع) بود

رتبه دوم تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی گفت: واسطه قرار دادن امام رضا(ع) برای بارش رحمت الهی مهم‌ترین هدف من از تصویر سازی در این جشنواره بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع)، زهرا کیانی، رتبه دوم تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی در اینباره اظهارکرد: در واقع طرح «نماز باران» یک طرح سفارشی به حساب می‌ رفت و قرار بر چاپ این طرح به عنوان زیارت نامه نوجوان در کنار مفاتیح‌های حرم مطهر رضوی بود.
وی افزود: با این حال با تغییر مسئول مربوطه، طرح به شکلی با موضوعیت نماز باران تغییر یافت و توضیحی برای نماز باران ارائه شد.
رتبه دوم تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی بیان کرد: باتوجه به اینکه این طرح را در نقاشی‌ها و تصویرسازی‌ها مشاهده کرده بودم که با دعای امام رضا(ع) در بیابان و مناطق خشک باعث بارش باران شده است، این ایده را اجرایی کردم.
کیانی خاطر نشان کرد: این تصویر نشان دهنده این است که بعد از دعای امام(ع) مردم به خانه‌های خود بر می‌گردند و بارش باران آنقدر شدید شده که از ناودان‌ها سرازیر و ظروفی که برای جمع آوری آب قرار دادند همگی پر می‌شود.
وی ادامه داد: بعد از این حضور مردم در حال شکرگزاری برای برکت این باران و دعای امام(ع) در تصویر مشخص است.
رتبه دوم تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی تصریح کرد: از همه دست اندرکاران این جشنواره که حامی شرکت کنندگان بودند و برای ارتقا نام مبارک امام رضا(ع) تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/ح.م/

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه