آخرین بروز رسانی: 20ام بهمن, 1402

نظر محمدحسین پویانفر درباره فیلم آبی‌روشن

محمدحسین پویانفر بعد از تماشای فیلم سینمایی «آبی روشن» محصول سازمان اوج که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، درباره این اثر گفت.   پویانفر: نقطه اشتراک بسیاری از مردم ما حضرت رضا(ع) است. حس مشترکی بین همه مردم درباره این اما بزرگوار وجود دارد و به نظرم فیلم سینمایی «آبی روشن» توانسته است این حس را در بین مخاطبانش زنده کند. وی افزود: حال و هوای توسل به امام رضا(ع) از کودکی در نهاد همه ما مسلمانان و ایرانیان قرار دارد و این فیلم توانسته است این حس و حال را به خوبی به تصویر […]

محمدحسین پویانفر بعد از تماشای فیلم سینمایی «آبی روشن» محصول سازمان اوج که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، درباره این اثر گفت.

 

پویانفر: نقطه اشتراک بسیاری از مردم ما حضرت رضا(ع) است. حس مشترکی بین همه مردم درباره این اما بزرگوار وجود دارد و به نظرم فیلم سینمایی «آبی روشن» توانسته است این حس را در بین مخاطبانش زنده کند.

وی افزود: حال و هوای توسل به امام رضا(ع) از کودکی در نهاد همه ما مسلمانان و ایرانیان قرار دارد و این فیلم توانسته است این حس و حال را به خوبی به تصویر کشیده و نمایان کند. امیدوارم به برکت خود حضرت فیلم مورد توجه مخاطبان جشنواره فیلم فجر نیز قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری عقیق

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه