آخرین بروز رسانی: 25ام دی, 1402

نشست دبیران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد

تهران - مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: بخشی از کنشگری در میدان به دبیران وابسته است و ریاست و مدیریت و راهبری جشنواره‌ها مرهون اقدام دبیران جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا(ع) است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) ، مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در این مراسم ضمن تشریح اقدامات اظهار داشت : فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و تولیدات رسانه‌ای در این مسیر مورد توجه جدی بنیاد امام رضا(ع) هستند و برنامه‌ای در ماه مبارک رمضان در فضای رسانه‍ای در حال برنامه ریزی هستیم تا جریان تولید برای شبکه های اجتماعی را  شکل دهیم. این بخشی از دغدغه بنیاد به عنوان جریان سازی رسانه‍ای در همزمان با اجرای جشنواره‌ها تعریف شده است.

وی با اشاره به انتصاب آقای فرهاد قائمیان به مدیریت جشنواره‌ها توسط جانشین وزیر فرهنگ، افزود: ایشان نیاز به گفتگو با دبیران دارند. نیاز داشتیم در شروع کار جریان معارفه‌ای صورت بگیرد و مصاحبه‌های تلویزیونی و تصویری با حضور جناب آقای قائمیان آغاز گردد و تعامل با دستگاه های مختلف را در این رابطه در حال پیگیری هستیم لذا صرفا یک کار سطحی مد نظر نیست و در یک تعامل پایاپای در حال ایجاد یک جریان رسانه‌ای و فرهنگی مؤثر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه دبیران جشنواره‌ها آغاز کننده و پیشگام هستند گفت: دبیران هر جشنواره، بسم الله گفته و آغاز کنند و کار را جلو ببرند. بخشی از کنشگری در میدان به دبیران وابسته است و ریاست و مدیریت و راهبری جشنواره‌ها مرهون اقدام دبیران جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا(ع) است. شبکه سازی هنرمندان و ایجاد حلقه های هنری توسط دبیران باید رقم بخورد. شروع کار با دبیران است و هر نقطه ای که ما باید در ستاد پیگیری کنیم نیز تمام قد در کنار شما دبیران خواهیم بود.

سعیدی زاده ادامه داد: جلسات ستاد خبری با مجموعه مدیران برنامه‌ها برای رسانه ای شدن این جشنواره باید صورت بگیرد و مورد اهتمام باشد. همچنین در جشنواره بیست و یکم نیز جشنواره شب شعر افغانستان را برگزار خواهیم کرد.

در ادامه فرهاد قائمیان مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام زضا(ع) گفت: افتخار من است که در خدمت شما هستم و امیدوارم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهم.

وی ادامه داد: من در کنار شما هستم؛ با تعاملی که با هم خواهیم داشت و با ارائه برنامه‌ها امیدوارم بتوانیم رویداد برجسته ای را در شأن نام امام رضا(ع) رقم بزنیم.

قاومیان افزود: باید بتوانیم به  رسانه ای تر شدن این جشنواره کمک کنیم و برای این مهم هفته ای دو بار با دبیران جلسه ای داشته و با عمومی کردن جشنواره و فرهنگ سازی که در سطح عموم را انجام دهیم حرکت تازه ای صورت بگیرد.

وی ادامه داد: حضور و برنامه‌های شما دبیران راهگشای ما است و برای تعامل و پیشرفت کار هر چه زودتر ارائه گردد، بهتر خواهد بود. برنامه های هر بخش و دبیری را که می‌توانیم بهتر رسانه ای کنیم باید بطور کامل مورد توجه قرار دهیم.

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه