آخرین بروز رسانی: 13ام شهریور, 1402

مهلت ارسال آثار به همایش علمی اخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره رضوی تمدید شد

دبیر همایش اخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره رضوی گفت: این دوره از همایش به میزبانی شهر اراک برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه تمدید شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، چهاردهمین همایش ملی علمی، پژوهشی اخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره معارف رضوی از مجموعه همایش های علمی پژوهشی بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام در شهر اراک برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سعید حسنی دبیر این همایش در گفتگو با خبرنگار شمس توس اظهار داشت: یکی از گام‌های مؤثر در ارتقای سبک زندگی ایرانی و اسلامی این است که دین اسلام بر اساس فطرت انسانی شناسایی و معرفی شود.

وی افزود: در تحقیقات کاربردی و علمی از همه شرکت‌کنندگان و دانش پژوهان می‌خواهیم که علاوه بر طرح اصول کلی، با الگو گیری از سخنان امام رضا (ع) تلاش کنند تا راهبردهای عملیاتی را معرفی کنند و از ضرورت پرداختن به موضوع‌هایی همچون هویت فردی و جمعی ایرانی و اسلامی و بحث خانواده غفلت نورزند.
دبیر همایش اخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره رضوی افزود: این دوره از همایش به میزبانی شهر اراک برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه تمدید شده است.
وی ادامه داد: مقالات متعددی به دبیرخانه جشنواره امام رضا علیه‌السلام ارسال‌شده است و اعضای کمیته علمی دانشگاه معارف اسلامی قم، ازجمله داوران همایش سبک زندگی هستند.

علاقه مندان می توانند برای ثبت‎ نام و ارسال اثر از طریق پرتال portal.shamstoos.ir اقدام کنند. 

دسته‌بندی: اخبار بنیادبرچسب‌ها: ,

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه