آخرین بروز رسانی: 8ام اردیبهشت, 1403

لزوم توجه به خروجی ماندگار و عملی در آثار تولیدی جشنواره امام رضا(ع)

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی بر لزوم توجه به خروجی ماندگار و عملی در آثار تولیدی جشنواره امام رضا(ع) تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، احمد صدری، دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی در جلسه دیدار مدیران و دبیران این جشنواره با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارکرد: در این دوره با توجه به سیاست‌‌گذاری برای گسترش این بخش بین مردم، تصمیم بر این شد تا برگزاری آن در مناطق مختلف اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: آواها و نماها قدمت تاریخی و مذهبی دارند و در همین زمینه در بوشهر و با مشارکت مردم و بدون تشریفات شاهد برگزاری این بخش بودیم.
دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی اضافه کرد: توجه ویژه به ماندگاری آثار خروجی جشنواره مورد تاکید است که در راستای صحبت جانشین وزیر فرهنگ خروجی جشنواره در بخش‌های مختلف به‌طور عملی مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی تصریح کرد: با نظر هیات داوران و با توجه به اینکه کارهای ارسال شده نسبت به یکدیگر ارجحیت خاصی نداشت، تصمیم بر این شد که شرکت کنندگان به صورت رتبه بندی اعلام نشوند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه