آخرین بروز رسانی: 25ام دی, 1402

سیزدهمین همایش پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات فارسی با محوریت کودک و نوجوان برگزار شد

کرمانشاه - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیش‌ نشست‌هایی با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و نیز اعضای دبیرخانه ...

کرمانشاه – معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیش‌ نشست‌هایی با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و نیز اعضای دبیرخانه این همایش بصورت متناوب تشکیل گردید تا بر غنای علمی رویداد بیافزاید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) ، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه که مجری سیزدهمین همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در زبان و ادبیات فارسی با محوریت کودک و نوجوان است در این رابطه اعلام داشت: کرمانشاه ۱۲ سال است برگزار کننده همایش های علمی و پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در زبان و ادبیات فارسی است و امسال سیزدهمین دوره این همایش با محوریت ادبیات کودک و نوجوان در این استان برگزار گردید.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: فراخوان این همایش از اسفندماه سال گذشته منتشر شده بود و  ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا ۱۵ مهرماه امسال تمدید گردید.
وی با بیان اینکه امسال این همایش یا رویکردی متفاوت برگزار شده است، خاطر نشان کرد: پیش‌ نشست‌هایی با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و نیز اعضای دبیرخانه این همایش بصورت متناوب تشکیل گردید تا بر غنای علمی رویداد بیافزاید.

مظفر تیموری بیان داشت: ۳۳ اثر  از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شد که ۶ اثر به عنوان برگزیده شناخته شده و ۹ اثر‌ نیز شایسته تقدیر هستند که چکیده این آثار چاپ و یا در قالب پوستر ارائه شده است.
وی افزود: امتیاز ویژه ای که این دوره همایش دارد و آن را از سایر دوره ها متمایز می کند دریافت مجوز ISC برای مقالات ارسال شده توسط پژوهشگران به این همایش است که می‌تواند در ارتقاء علمی شرکت‌کنندگان نقش داشته باشد.

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه