آخرین بروز رسانی: 11ام اردیبهشت, 1403

سومین محفل شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان برگزار می‌شود

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی از برگزاری سومین محفل شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان با حضور مدیران فرهنگی این استان و شاعران مطرح کشوری و محلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید احمد میرزاده، دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به جزئیات محفل شعرخوانی همدان، اظهارکرد: سومین محفل شعر خوانی پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی، با حضور شاعران برجسته استان همدان، در روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این محفل، فرصتی است برای شاعران تا اشعار خود را تقدیم ساحت مقدس امام رضا(ع) کنند و در عین حال، به تکریم استاد جواد محقق، شاعر پیشکسوت در حوزه کودک و نوجوان، بپردازیم.
دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی خاطرنشان کرد: استاد محقق با شعر دهه ۷۰ خود به نام «یک صحن کبوتر»، نقش مهمی در ترویج ادبیات کودک و نوجوان داشته‌اند و ما افتخار می‌کنیم که در این دوره از جشنواره، ضمن نکوداشت ایشان، به بررسی و نقد کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرفشان نیز خواهیم پرداخت.
میرزاده تصریح کرد: در این برنامه شاعرانی همچون مهدی طراوتی، مریم زرفشان، مریم زندی، غلامرضا یکتاش و آقای میری به اجرای برنامه‌های خود خواهند پرداخت.
وی افزود: همچنین این محفل، با حضور مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، رئیس حوزه هنری، مدیرکل ارشاد همدان و استانداری همدان، به عنوان نمایندگانی از نهادهای فرهنگی و هنری، برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ح.م/

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه