آخرین بروز رسانی: 1ام خرداد, 1403

دستگاه‌های مختلف برای کم کردن هزینه بلیت برای مخاطب تئاتر باید اهتمام کنند

دبیر تئاتر ملی جشنواره رضوی گفت: برخی از ادارات و شهرداری‌ها در شهرستان‌ها به این جشنواره نگاهی بی‌تفاوت داشتند که این نگرش در حمایت از مخاطب باید اصلاح شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، اتابک نادری در حاشیه اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی از رویکرد جدید این جشنواره در حمایت از تولیدات و اجرای عمومی تئاتر تقدیر و اظهار کرد: این رویکرد، جشنواره رضوی را از سایر جشنواره‌ها متمایز کرده است.

وی، با بیان اینکه این جشنواره رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است، اظهار کرد: در این دوره از جشنواره، شاهد رونق و پویایی بیشتری در تولیدات و اجرای عمومی تئاتر بودیم که مردم را در شهرهای مختلف در جشنواره سهیم کرد.

نادری با اشاره به اینکه هنرمندان حاضر در جشنواره، نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقای آن در دوره‌‌های بعدی ارائه کردند، افزود: یکی از مهم‌ترین پیشنهادات، حمایت مالی بیشتر از جشنواره بود.

نادری با بیان اینکه برخی از ادارات و شهرداری‌ها در شهرستان‌ها به این جشنواره نگاهی بی‌تفاوت داشتند، عنوان کرد: این نگاه باید اصلاح شود و همه دستگاه‌ها برای رونق تئاتر تلاشی بیشتر و عمیق تر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اجرای عمومی تئاتر، هزینه‌ای برای مخاطب دارد، بیان کرد: نهادها و سازمان‌ها می‌توانند با در اختیار قرار دادن امکانات خود نظیر سالن به گروه‌های تئاتری، به کاهش این هزینه‌ها کمک کنند.

نادری در پایان سخنان خود، گفت: باور دارم که با استمرار این رویکرد جدید، شاهد الگوهای مناسب‌تری در تئاتر خواهیم بود.

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه