آخرین بروز رسانی: 12ام اردیبهشت, 1403

جشنواره امام رضا(ع) والاترین الگو و ارزشمندترین راهنما است

برگزیده تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی گفت: در جشنواره گرافیک رضوی توجه به آثار خلق شده با موضوع اهل بیت(ع) به عنوان والاترین الگو و ارزشمندترین راهنما قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی، فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سمیه صالح شوشتری، برگزیده تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی درباره ایده اثر خود اظهار کرد: در مورد تمام تصویرسازی‌هایی که کار می‌کنم ابتدا متن قصه را با دقت مطالعه و با درک فضای کلی آن و با توجه به موضوع و احساس کلی فضای قصه و شخصیت‌ها و همچنین با ایده‌های ذهنی شخصی تصاویر را به مرحله اجرا در می‌آورم.
وی درباره نحوه اجرای اثر خود در این جشنواره ادامه داد: در واقع این تصویر یکی از تصاویری است که برای کتاب «چیک چیک چیک» کار کرده‌ام که مربوط به فرازهایی از زندگی با برکت رسول اکرم (ص) است.
رتبه سوم تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی بیان کرد: از آنجایی که در جشنواره گرافیک رضوی توجه به آثار خلق شده با موضوع اهل بیت(ع) به عنوان والاترین الگو و ارزشمندترین راهنما قرار دارد، این اثر را برای شرکت در جشنواره انتخاب کردم.
صالح شوشتری درباره پیام تصویر خود به مخاطب خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) و داستان دعای ایشان برای بارش باران و شادی کودکان از استجابت دعای ایشان و همچنین عشق و علاقه و توجه عمیق پیامبر(ص) به کودکان را می‌توان پیام تصویر خلق شده بنده دانست.
وی درباره کیفیت جشنواره تصریح کرد: جشنواره رضوی با توجه به کیفیت برگزاری و اهمیت موضوعاتی که در این جشنواره مورد توجه قرار می گیرد، همچنین تعداد شرکت‌کنندگان و آثار ارائه شده در آن، جشنواره بسیار ارزشمندی است.
رتبه سوم تصویرسازی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی ادامه داد: به طور کلی برگزاری جشنواره‌های داخلی با سطح بالا مانند جشنواره امام رضا(ع)، با موضوع تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، بسیار لازم و ضروری است؛ توجه به سیره اهل بیت (ع) و تصویرسازی‌هایی که با این موضوعات برای کودکان و نوجوانان انجام شده، بسیار خوب است و نقطه قوت این جشنواره ارزشمند محسوب می شود.
انتهای پیام/ح.م/

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

1 دیدگاه

  1. سما 1403-02-20 در 9:37 ق.ظ - پاسخ

    سلام نتایج جشنواره گرافیک چه موقع اعلام میشه؟