آخرین بروز رسانی: 11ام اردیبهشت, 1403

تبلیغات مجازی می‌تواند در جذب آثار رضوی بیشتر موثر باشد

نفر اول بخش عکس حرفه‌ای دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی گفت: رسیدن آثار بیشتر به جشنواره رضوی موجب ارتقای آن خواهد شد و تبلیغات مجازی در این حوزه می‌تواند در جذب آن موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، مهدی انتظاری، برگزیده بخش عکس حرفه‌ای دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی اظهارکرد: حضور در این جشنواره برای اولین بار قطعا حس و حال متفاوتی را برایم رقم زد و خوشحالم که توانستم نفر اول عکس حرفه‌ای رضوی شوم.
وی افزود: جشنواره دوازدهم از نظر من جشنواره قابل قبولی بود اما ارائه گزارش‌ها باید در فضای مجازی با قدرت بیشتری انجام شود.
نفراول عکس حرفه‌ای دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی بیان کرد: به مسئولان برگزار کننده این جشنواره پیشنهاد می‌کنم نسبت به برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌ها اهتمام ویژه‌ای به خرج دهند چرا که همین موضوع باعث پیشرفت جشنواره و عکاسان خواهد شد.
انتظاری خاطر نشان کرد: عکاسی با موضوعیت رضوی برای همه عکاسان جایگاه ویژه‌ای دارد و همه هنرمندان بر این موضوع نظر یکسانی دارند.
وی ادامه داد: سال گذشته با موضوع «دخیل زائر» در جشنواره شرکت کردم و امسال هم توانستم 8 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنم.
نفراول عکس حرفه‌ای دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی تصریح کرد: امیدوارم امسال هم بتوانم با عکس‌هایی که ارسال کردم در این جشنواره کسب مقام کنم.
انتهای پیام/ح.م/

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه