آخرین بروز رسانی: 1ام خرداد, 1403

بنیاد امام رضا (ع) با رویکرد جدید، تئاتر را به میان مردم برد

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد امام رضا (ع) گفت: بنیاد امام رضا (ع) با رویکرد جدید، تئاتر را به میان مردم برد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سعید زمانی در حاشیه اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی رضوی به برگزاری نشست هم‌اندیشی با کارگردانان و داوران جشنواره هنرهای نمایشی رضوی اشاره و اظهار کرد: در این نشست، رویکرد جدید بنیاد در برگزاری تئاتر با اجرای عمومی مورد تقدیر کارگردانان قرار گرفت.
وی عنوان کرد: قبل از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی، با حضور کارگردانان تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و کودک و نوجوان، اعضای شورای سیاست‌گذاری دفتر هنرهای نمایشی، داوران هیئت انتخاب متون و انتخاب آثار، نشستی هم‌اندیشی برگزار شد.

زمانی با اشاره به رویکرد جدید بنیاد امام رضا (ع) در برگزاری تئاتر با اجرای عمومی و دوری از بخش رقابتی نیز، گفت: در این نشست، کارگردانان از این رویکرد جدید استقبال و نکاتی را برای ارتقای آن مطرح کردند.
وی با بیان اینکه در این نشست، دبیران جشنواره و مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی رضوی نیز در این نشست حضور داشت و نظرات خود را ارائه کرد.
معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد امام رضا (ع) با اشاره به برخی از نکات مطرح شده در این نشست، گفت: کارگردانان خواستار همکاری بیشتر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری تئاتر با اجرای عمومی شدند که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: همچنین، تأکید شد که حمایت‌ها از هنرمندان و گروه‌های نمایشی باید واقعی‌تر باشد و نظارت‌ها به صورت میدانی انجام شود.

زمانی بیان کرد: در این نشست، مدیر جشنواره رویکردهای بنیاد را تشریح کرد، دبیرخانه مسائل مربوط به جشنواره را بیان کرد و من نیز مسائل اجرایی را بازگو کردم.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست صمیمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارتخانه حضور پیدا کرده و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی رضوی نیز حضور داشتند تا نقطه نطرات اهالی تئاتر را از نزدیک شنوا باشند.
زمانی تصریح کرد: در واقع کارگردانان در یک اتفاق جمعی از کل جریان حمایت کردند و این رویکرد جدید بنیاد مورد تقدیر همه عزیزان قرار گرفت نکاتی که داشتند از جمله اینکه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید همکاری بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه