آخرین بروز رسانی: 11ام اردیبهشت, 1403

ایجاد نمایشگاه‌های بین المللی عکس رضوی سبب شناخت سیره امام رضا(ع) خواهد شد

دارنده رتبه نخست عکس موبایلی دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی گفت: با ایجاد نمایشگاه‌های بین المللی می‌توانیم سیره و زندگی امام رضا(ع) را به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سارا یوسفی، نفر اول عکس موبایلی دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی اظهار کرد: دوره گذشته عکسی با عنوان «انعکاس عاشقی» که فضای ضریح مطهر و عاشقان حضرت را به نمایش می‌کشید به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی ارسال کردم.
وی افزود: این جشنواره با حضور داوران بسیار خوب برگزار شد و آثار بین المللی هم برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
دارنده رتبه نخست عکس موبایلی دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی بیان کرد: با وجود اینکه خود عکاسان آستان قدس رضوی هم در این جشنواره شرکت کرده بودند اما داوری‌ها در کمال عدالت و صداقت صورت پذیرفت.
یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره به صورت سالانه برگزار می‌شود، با تمرکز بر ابعاد بین المللی آن می‌توان سیره امام رضا(ع) را به جهانیان نشان داد.
وی ادامه داد: ارادت ویژه مردم ایران به حضرت رضا(ع) که خیلی هم در تصاویر به چشم می‎خورد، باید بیشتر مورد توجه عکاسان بین المللی قرار گیرد.
دارنده رتبه نخست عکس موبایلی دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه عکس یک رسانه تاثیرگذار است، می‌توان تاثیر آن را در عموم مردم دید، چرا که با دیدن تصاویر دل‌هایشان روانه زیارت و حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) می شود.

یوسفی ابراز داشت: در وجه دیگر عکاسان که از عکس‌ها ایده می‌گیرند و در بخشی دیگر مدیران و مسئولان آستان هستند که ارادت و عشق زاِئران را به این حریم قدسی می‌بینند.
انتهای پیام/ح.م/

اخبار مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه